Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Andersson - 22 januari 2009 17:36

Nu är det i stort sett halvtid för oss här, det har gått lite för fort tycker jag, det är nu det börjar hända grejer.


Vi har skapat oss ett kontaktnät som börjar bli användbart och till viss del "lönsamt" för oss, allt börjar gå lite lättare, det är lättare att få bra råd och hjälp från lokalbefolkningen och dom västerlänska som bor här.Kamala är inte så stort så folk börjar att känna igen oss nu och det öppnar fler dörrar och det genererar mer till oss.


Den 29-31 jan ska "mamma" och jag till malaysia på visumresa, vi ska bo på hotell och äta gott, sova gott och ...... mycket, ni som har barn vet vad punkterna före "mycket" betyder och för er som inte har barn ska jag nu förklara...det betyder att vi ska spela yatzy.


Visst är punkter(.......)frågetecken(?????) utropstecken(!!!!!) skitbra! dom fyller ut så himla bra, speciellt för mig som har så dålig fantasi men vill skriva långa inlägg.....????....!!!!


time to sleep see u 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards