Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Snart blir det varmt!

Av Andersson - 16 oktober 2008 12:56

Nu är det nog sista gången jag skriver här i sverige..

Det är ju lite som måste fixas innan man åker på "semester" så tiden räcker inte till för sådana här nöjen ;)


En dag som denna känner man att det ska bli ganska sorgligt att åka, missa det fina svenska Luftfuktigheten och den sköna vinden som smeker din kind som grovt sandpapper. Tyvärr så är ju den här sköna tiden över när vi beträder svensk mark igen, då är det nog så att den där solen skiner sina otäckt ljumna strålar över oss eller vad tror ni?


Jakten på lusten att motionera fortsätter löpande, just nu så letas det förbrilt i det mentala arkivet efter filen "motions motivation" men det har kommit några felmeddelanden om att filen kan vara skadad..vad nu det kan betyda.. ja ja det kommer väl att gå bra får man hoppas.


Den som söker han finner... är det inte så?


see you soon 


 
 
sandra

sandra

21 oktober 2008 03:06

hahaha fy fan för dig patrik :D va du är petig :D men tack för den =)

http://sandragranath.blogg.se

 
Maria

Maria

29 oktober 2008 09:58

Men Darling...va du är snitsig och har bytt färg...wow...
Love

http://www.marek.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 22 januari 2009 17:36

Nu är det i stort sett halvtid för oss här, det har gått lite för fort tycker jag, det är nu det börjar hända grejer.   Vi har skapat oss ett kontaktnät som börjar bli användbart och till viss del "lönsamt" för oss, allt börjar gå lite lättare, det ä...

Av Andersson - 20 januari 2009 17:43

Ja ja ja jag ska väl skriva ett par rader då. Måste säga att jag har det ganska bra faktiskt, skulle jag klaga så får jag nog ge mig själv en fläskläpp att suga på. Dagarna går så fort här nere man hinner knappt med själv, det händer inte så mycket n...

Av Andersson - 11 december 2008 05:56

Har i dag varit och jobbat lite igen, har just lagat en ugn på THE BAY som är kvarterskrogen, dom ska ha grillbuffe' på fredag med potatisgratäng och ugnen var trasig. Man får vara lite av en Mc Gyver här, det är inte så lätt att hitta reservdela...

Av Andersson - 9 december 2008 02:43

Nu är jag här igen. Det har hänt väldigt lite grejer här en tid men en sak måste jag berätta.   Igår var vi till ett köpcentrum för att handla lite mat och diverse och det slutar med att vi även köpte ett stort kylskåp för 6 400 bath och det är ca 15...

Av Andersson - 1 december 2008 02:27

Bilen har minsann fått bekänna färg, det känns som man har startat en liten taxirörelase här, vi har haft den i drygt 3 veckor och den har redan rullat 100 mil här med mig som chaufför. Hemma vet vi att 2 mil tar ca 20 min att åka men här tar det ca ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards