Alla inlägg under oktober 2008

Av Andersson - 31 oktober 2008 18:23

5 st dagar kvar i karlskoga som sen byts ut mot stockholm i 1dygn innan swedish airforce eskorterar thai air med oss "svennar" till thailand/phuket.


Idag var den här dagen "d", det var första gången under min tid på "jobbcentrum" som det inte var kul att gå iväg på morgonen. Det var en fantastisk tjej där som skrev ett brev till mig och beskrev bla att vi som är där är som en enda stor familj, och det var precis så jag kännde idag när det var dax för avsked INTE alls roligt. LOVE U allahopa glömer er aldrig.


Nu är det dax för middag hos mycket goda vänner som för övrigt är vårt hundpensionat under tiden i Thailand.. Tack så mycket för det B och I.


Gonatt

Av Andersson - 29 oktober 2008 11:14

Joho då är det inte många dagar kvar 7st för att vara exakt..och dagen "D" är framme, men först är det dagen "d" och den är här på fredag, för då är det tyvärr slut för min del på mitt älskade jobb.


Jag har haft förmånen att få jobba med människor som jag aldrig skulle ha träffat om jag inte jobbat här, så jag vill tacka alla er på " jobbcentrum" ni har förgyllt min tillvaro i 5 månader och jag kommer aldrig att glömma er.

Det är med sorg ihjärtat fuktiga ögon som jag lämnar denna fantastiska arbetsplats.


Tack Tack Tack



Av Andersson - 16 oktober 2008 12:56

Nu är det nog sista gången jag skriver här i sverige..

Det är ju lite som måste fixas innan man åker på "semester" så tiden räcker inte till för sådana här nöjen ;)


En dag som denna känner man att det ska bli ganska sorgligt att åka, missa det fina svenska Luftfuktigheten och den sköna vinden som smeker din kind som grovt sandpapper. Tyvärr så är ju den här sköna tiden över när vi beträder svensk mark igen, då är det nog så att den där solen skiner sina otäckt ljumna strålar över oss eller vad tror ni?


Jakten på lusten att motionera fortsätter löpande, just nu så letas det förbrilt i det mentala arkivet efter filen "motions motivation" men det har kommit några felmeddelanden om att filen kan vara skadad..vad nu det kan betyda.. ja ja det kommer väl att gå bra får man hoppas.


Den som söker han finner... är det inte så?


see you soon 


Av Andersson - 13 oktober 2008 19:43

Då var det dax för mig att göra entre' i bloggarnas "fantastiska" värld.


Ni som fått bloggadressen vet vad det här handlar om och för er som trillade hit av misstag eller andra orsaker ska jag förklara lite snabbt.

Jag är en helt vanlig kille som har fotografiskt minne men glömt linskyddet på och ska åka till Thailand med halva min familj, 2 av oss får tyvärr vara kvar hemma och det är mina goa pöjkar A och D (puss på er). Det här blir säsong 2 (säsong 1 finns på marek.bloggagratis.se)2:an kommer att vara något längre än 1:an.


Säsong 2 börjar med avresa november nr6 från Arlanda middagstid och nov nr7 har jag sand mellan tårna, en kondensfuktig brun flaska innehållande SIHNGA, för er som inte vet vad det är så är det livets dryck.... ÖL!

Ni som vill kommer att få följa med oss på en oförglömlig resa några månader och jag har förhoppningar om att skriva varje dag om all teknik och han där uppe är med mig.


Jag ska försöka ha en röd tråd i mitt bloggande och det är jakten på lusten att motionera och det ska sägas, motion har ALDRIG stått mig nära, så det här kommer nog att ge er som är med en hel del skratt och idiotförklaringar till "skrivaren".

SUCK vad blev det här?? Med min karaktär kommer det här att bli en uppgift som är lika lätt som att få en vingklippt struts att flyga över atlanten.


Ser man på min stora kärleks blogg så ska man skriva dagens visdoms ord här men eftresom jag inte har fått av linsskyddet än så blev det svårt..


Ha en trevlig kväll... kyss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards