Direktlänk till inlägg 5 november 2008

OJ oj oj!

Av Andersson - 5 november 2008 10:08

Jaha då är det sista dygnet på svensk mark och man kan säga att det har inte varit utan bekymmer.. min gumma vaknade igår med spysjukan och hur kul är det 2dygn innan avresa, idag är hon bättre men jag väntar på brevet som är adresserat till mig innehållande SPYSJUKA..suck 12 timmar med spypåse på ett flygplan.


Idag är det finputsning och dubbelkoll på vårt hus som ska "konserveras" tills vi kommer hem, man skulle kunna säga att vi har vakumförpackat det..hi hi. Packningen ska checkas, det ska ju med en och annan pryl, själv hade jag packat mina personliga saker på ca 9,5 min, längre tid behöver det inte ta tycker jag.. eller?


Sist vill jag gratulera Bofors IK som har fått en ny tränare som med all säkerhet kan få till en positiv och avslappnad stämning i truppen ( lycka till kompis).


Jakten på lusten att motionera har jag haft på is ett tag men igår så kom jag på att jag motionerade utan att tänka på det, sprang runt här som min senila släkting gjorde när han gick vilse i kvarteret.. och det värsta var att det var inte ett dugg kul för jag hade ingen lust att motionera.


På återseende

 
 
Ingen bild

El Diablo

7 november 2008 18:49

Hej, Ha det bra där nere!
Hur ska det nu gå med gitarrj#&%@n?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 22 januari 2009 17:36

Nu är det i stort sett halvtid för oss här, det har gått lite för fort tycker jag, det är nu det börjar hända grejer.   Vi har skapat oss ett kontaktnät som börjar bli användbart och till viss del "lönsamt" för oss, allt börjar gå lite lättare, det ä...

Av Andersson - 20 januari 2009 17:43

Ja ja ja jag ska väl skriva ett par rader då. Måste säga att jag har det ganska bra faktiskt, skulle jag klaga så får jag nog ge mig själv en fläskläpp att suga på. Dagarna går så fort här nere man hinner knappt med själv, det händer inte så mycket n...

Av Andersson - 11 december 2008 05:56

Har i dag varit och jobbat lite igen, har just lagat en ugn på THE BAY som är kvarterskrogen, dom ska ha grillbuffe' på fredag med potatisgratäng och ugnen var trasig. Man får vara lite av en Mc Gyver här, det är inte så lätt att hitta reservdela...

Av Andersson - 9 december 2008 02:43

Nu är jag här igen. Det har hänt väldigt lite grejer här en tid men en sak måste jag berätta.   Igår var vi till ett köpcentrum för att handla lite mat och diverse och det slutar med att vi även köpte ett stort kylskåp för 6 400 bath och det är ca 15...

Av Andersson - 1 december 2008 02:27

Bilen har minsann fått bekänna färg, det känns som man har startat en liten taxirörelase här, vi har haft den i drygt 3 veckor och den har redan rullat 100 mil här med mig som chaufför. Hemma vet vi att 2 mil tar ca 20 min att åka men här tar det ca ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards