Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Delivery!

Av Andersson - 9 december 2008 02:43

Nu är jag här igen. Det har hänt väldigt lite grejer här en tid men en sak måste jag berätta.


Igår var vi till ett köpcentrum för att handla lite mat och diverse och det slutar med att vi även köpte ett stort kylskåp för 6 400 bath och det är ca 1500 kr.och jag var skitnöjd men blev ännu nöjdare när dom frågade vart det skulle levereas. Det ingår leverans och installation i priset, det vore något för alla handlare hemma i svedala eller vad tycker ni? Köp en taklampa och den kommer hem tillsammans med en elektriker.... inte så dumt va.


I lördags var det buffe'kväll på the bay och det är våran och alla polisers favvo ställe så jag har lyckats att bli rätt bra kompis med en hel del av dom och det är rätt bra tycker jag, för igår när jag tog moppen och skulle åka till surin beach hade dom stor kontroll dom vinkade in alla moppar i kön men när jag kom fram så "hallo Patlik" och det var bara att glida igenom...tack för det! Tillbaka till buffe' kvällen alla snutar vill bjuda på något att dricka och dom försöker med alla medel få mig aspackad men det slutade med att en polis låg i diket och spydde. Så går det när man träffar en svensk viking...ha ha.


Nu ska denna viking åka och steka lite "fläsk" på stranden orkar bara max en timme sen blir det så jäkla tråkigt.


tjolahopp!!!

 
 
Ingen bild

Kusin L

9 december 2008 16:55

Ha ha ha, fan Patrik vad du skriver bra...jag hör dig berätta "live" när jag läser vad du skriver...o det är lika roligt varje gång..hahaha kram på dig Patlik...*asgarv*

 
Ingen bild

Lärlingen

9 december 2008 17:04

inte bra inte bra me fyllekörning :-)...
Patrik,vart va den där svenska s.k vikingen på båtresan nånstans :-)hehe..om jag inte minns fel så däcka du ganska så tidigt medans vi andra festa på :-)hehehe..
Ha det bra så länge Blondie :-)hehe..kram lärlingen..

 
Ingen bild

Nerden

9 december 2008 17:13

Ajabaja inte köra full !! fast vad gör det när du har blivit bästa polare med haffa där nere men ändå så är det inte bra att köra berusad *viftar o pekar* :p

ha de gött med livets dryck i handen !!

//Jani

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 22 januari 2009 17:36

Nu är det i stort sett halvtid för oss här, det har gått lite för fort tycker jag, det är nu det börjar hända grejer.   Vi har skapat oss ett kontaktnät som börjar bli användbart och till viss del "lönsamt" för oss, allt börjar gå lite lättare, det ä...

Av Andersson - 20 januari 2009 17:43

Ja ja ja jag ska väl skriva ett par rader då. Måste säga att jag har det ganska bra faktiskt, skulle jag klaga så får jag nog ge mig själv en fläskläpp att suga på. Dagarna går så fort här nere man hinner knappt med själv, det händer inte så mycket n...

Av Andersson - 11 december 2008 05:56

Har i dag varit och jobbat lite igen, har just lagat en ugn på THE BAY som är kvarterskrogen, dom ska ha grillbuffe' på fredag med potatisgratäng och ugnen var trasig. Man får vara lite av en Mc Gyver här, det är inte så lätt att hitta reservdela...

Av Andersson - 1 december 2008 02:27

Bilen har minsann fått bekänna färg, det känns som man har startat en liten taxirörelase här, vi har haft den i drygt 3 veckor och den har redan rullat 100 mil här med mig som chaufför. Hemma vet vi att 2 mil tar ca 20 min att åka men här tar det ca ...

Av Andersson - 24 november 2008 04:39

Jaha då var det måndag igen och godmorgon alla knegare som har våndats lite för den här dagen. Min måndag kommer att se som följande. ska åka till järnhandeln och införskaffa en ny sladd till en micro som jag lovat laga åt en kompis som har resturang...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards