Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Dagen D och d

Av Andersson - 29 oktober 2008 11:14

Joho då är det inte många dagar kvar 7st för att vara exakt..och dagen "D" är framme, men först är det dagen "d" och den är här på fredag, för då är det tyvärr slut för min del på mitt älskade jobb.


Jag har haft förmånen att få jobba med människor som jag aldrig skulle ha träffat om jag inte jobbat här, så jag vill tacka alla er på " jobbcentrum" ni har förgyllt min tillvaro i 5 månader och jag kommer aldrig att glömma er.

Det är med sorg ihjärtat fuktiga ögon som jag lämnar denna fantastiska arbetsplats.


Tack Tack Tack



 
 
Ingen bild

atte

31 oktober 2008 07:19

Tack för att du fögyllt våra dagar här på Jobbcentrum:) Det kommer att bli tomt utan dig här.... Du kommer verkligen att lämna ett tomrum efter dig.Ha nu fem fantastiska månader i Thailand. Kram & tack för att jag fått lära känna dig

 
Ingen bild

Ms Davidson

31 oktober 2008 11:59

Denna sista fredag du e här känns känns dyster, inget intresse för att jobba eller le, men för din skull ska jag vara glad :) Du kommer alltid finnas i våra hjärtan och tanke. Du e´ f**n den jordnäraste människa jag mött.... och vi älskar dig som som en enda stor familj. O---KRAMAR---O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 22 januari 2009 17:36

Nu är det i stort sett halvtid för oss här, det har gått lite för fort tycker jag, det är nu det börjar hända grejer.   Vi har skapat oss ett kontaktnät som börjar bli användbart och till viss del "lönsamt" för oss, allt börjar gå lite lättare, det ä...

Av Andersson - 20 januari 2009 17:43

Ja ja ja jag ska väl skriva ett par rader då. Måste säga att jag har det ganska bra faktiskt, skulle jag klaga så får jag nog ge mig själv en fläskläpp att suga på. Dagarna går så fort här nere man hinner knappt med själv, det händer inte så mycket n...

Av Andersson - 11 december 2008 05:56

Har i dag varit och jobbat lite igen, har just lagat en ugn på THE BAY som är kvarterskrogen, dom ska ha grillbuffe' på fredag med potatisgratäng och ugnen var trasig. Man får vara lite av en Mc Gyver här, det är inte så lätt att hitta reservdela...

Av Andersson - 9 december 2008 02:43

Nu är jag här igen. Det har hänt väldigt lite grejer här en tid men en sak måste jag berätta.   Igår var vi till ett köpcentrum för att handla lite mat och diverse och det slutar med att vi även köpte ett stort kylskåp för 6 400 bath och det är ca 15...

Av Andersson - 1 december 2008 02:27

Bilen har minsann fått bekänna färg, det känns som man har startat en liten taxirörelase här, vi har haft den i drygt 3 veckor och den har redan rullat 100 mil här med mig som chaufför. Hemma vet vi att 2 mil tar ca 20 min att åka men här tar det ca ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards